Bobó képek az idő
tükrében . 2.: M44 100 és 200 között |
Az itt következő fényképek saját felvételeim, megtekintés, esetleg saját célra letöltésre tettem fel. Másra engedély nélkül kéretik nem felhasználni őket. A honlap email címe a kezdőlapon látható. |
M44 101 1996. december 31. Nyugati M44 101 az M44 166 gyakori közbeváltója, ha az javításon vagy revízión volt. |
M44 101 ? Rákospalota-Újpest |
M44 103 2001. április 07. Tatabánya |
M44 109 Néhai Dr. Károly Imre felvétele Az ő képfelirata: Az M44,109 sz. mozdony baleset utáni sínre helyezése Fonyód 1985.IV.5. 206/1985 ORWOCOLOR |
M44 114 2001. április 23. Szolnok |
M44 114 2001. április 23. Ugyanott, Szolnokon, társaságban |
M44 119 1996. augusztus 03. Északi Úgy tudom, ez hangszóróoszlop a kéménnyel egyvonalban, a homokolót meg talán a Nyugati Motorszín elől hozták ide. |
M44 130 2000. március 18. Ferencváros |
M44 133 1997. január 26. Keleti |
M44 133 2000. december 16. Kőbánya-Kispestnél, egy RoLa siklás után segédkezett |
M44 151 ? Kelenföld |
M44 147
és M44 158 ? |
M44 158 1996. július 27. Érdnél |
M44 160 1996. július 14. Az angyalföldi vasútparádén |
M44 162 2001. július 15. Soroksári út |
a
'80-as/'90-es évek fordulója körüli
évekből: M44.119 - Rákospalota-Újpest állomás tartalékja M44.134 - Rákosrendező 2.-es tartalék M44.166 - Rákosrendező AB-s tartalék smnks emlékei szerint |