|
Magyar vasúti daru képek a XX. századból |
Az nem biztos, hogy minden daru, melynek a képe itt látható, a XX. században készült, de a kép biztosan. |
Kis szenelők |
1990. július 14. |
1990. augusztus 11. A mozdony a 424,262. Helyszín sejtésem szerint Fonyód, biztosan majd a negatív szkennelésekor, a szomszédos képekből derül ki. |
Kis baleseti/építő |
1993. 05. 02, 22 |
Hidász daruk? |
Azt hallottam, ez a
hidászok daruja 1988 körül |
A daru gépezete 1988 körül |
Rákosrendező, 1996. 04.28, 18 |
Vonatból
fényképezve,
úgy tűnik, többdarus menet
részeként 1994. XA1 |
Egyebek |
A híd felől
érkezik
Ferencvárosba 1989. 09. 21, 35 |
Az Északi
Fűtőházban 1996. 01. 07, 16 |
Egy komolyabb régi, az Ó-Paks állomáson berendezett múzeumban |
Ó-Paks, 1990. 09. 09, 1A |
Ó-Paks, 1990. 09. 09, 0 |
Ó-Paks, 1990. 09. 09, 37X |
Nagy daruk |
Az ózdi gőzdaru 1990 körül fényképezve |
Az ózdi
gőzdaru gépezete 1990 körül fényképezve |
Úgy sejtem, ez
is Ózdon 1988. 12. 26, 17 |
Úgy sejtem, ez
is Ózdon, a
gőz gépezet 1988. 12. 26, 15 |
A MÁV nagydarujai, a 600-as és az 1000-es |
A
Hámánban /
Északiban lévő darukat időnként,
általában a
hétvégén a kisérő
kocsijaival együtt bevitték a Nyugatiba
akkumulátor
cserére A 90-es évek elején készült felvétel, NBL06 12A A daru mögött a MÁV háztól-házig kék kerekes szállítóládái. Ezek közül némelyek egymás felé fordított oldala át volt törve, így már egy ember lefekhetett benne. Volt is, aki aludt ilyenekben, egyszer láttam egy férfit korán reggel kimászni innen. |
A 600-as daru a Nyugati
1-es, akkor
még fedetlen vágányán 1994. 08. X01, 11A |
Ferencváros
végpont felőli
végén, a bal átmenő
fővágányon, 1990. 10. 06, 36 |
Egy telephelyen,
talán a
Kőbánya-Kispest - Ferencváros
vonalról,
vonatból fényképezve 1989. 12. >10, 2A |
A 600-as daruszerelvény az Északiban Az 1990-es évek közepetáján fényképezve, BL36 Sajnos a papírkép szkenből nem lehet többet kihozni, majd talán a negatív szkenből. |
Az Északiban, a 90-es években |
A
Hámánban, 1989. 12. 29, 13A |
A
600-as daru munkában az Északiban. A
háttérben a felemelt Árpád,
a motoros
forgóvázat kigurították
alóla, a
daru pedig a nagyobb alkatrészeket emelte a kocsira BL47 2 |
A 600-as daru
munkában az
Északiban BL69 6 |
Az MD603-as baleseti
munkán,
Kőbánya-Kispesten egy rola siklásnál 2000. 12. 16, 36 |
Egy siklás elhárításánál, Ferencvárosban 2001. július 22, 6 |
Az 1000-es az
Északiban 1996. 01.07, 0 |
Az Északiban NBL09 15 |
Az MD1253-as a Nyugatiban a 80-as évek végén |
Az MD1253-as a homokoló tornyot állítja fel a Nyugatiban, a Motorszín mögött |
Szolnok, 2000 06. 04 9 |
Látszólag
1000-es daru,
valójában az MD801 1989. 10. 01 16A |
MD1253-as
Ferencvárosban 1995. 03. 26 5 |
Kelenföldön,
valószínűleg Pincehelyről
érkeztünk 1988. 08. 01 7A |
"Felső határ a
csillagos ég!" Hámánban, 1988. augusztus 05 19 |
> Magyar vasutak > Főoldal / Main page |